25 Απρ, 2018

 Οι φράουλες αποτελούν μια φυσική πηγή αντιοξειδωτικών, αφού είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, καροτένια και φλαβονοειδή. Επιπλέον, είναι πηγή καλίου και φυτικών ινών, ενώ μπορούν λόγω των σπόρων στο περίβλημά τους να βοηθήσουν άτομα που πάσχουν από δυσκοιλιότητα. Παρ’ όλα αυτά πρέπει να τρώγονται με μέτρο σε περιπτώσεις ευερέθιστου εντέρου.


Έχουν ελαφριά διουρητική δράση. Οι φράουλες κάνουν επίσης καλό στην επιδερμίδα, αρκεί φυσικά να μην είναι είστε αλλεργικοί σε αυτές.

Οι ντόπιες φράουλες εμφανίζονται στην αγορά νωρίς την άνοιξη. Βρίσκουμε βέβαια και εισαγωγής το χειμώνα, κυρίως από την Ολλανδία και την Ιταλία. Φροντίστε να μη διαλέγετε υπερώριμες φράουλες γιατί δεν κρατάνε πολύ. Επιλέγετε φράουλες που έχουν ζωηρό κόκκινο χρώμα, φρέσκα δροσερά φυλλαράκια, έντονο άρωμα και μικρό μέγεθος. Σε μαγαζιά με βότανα, αλλά και επιλεγμένα φαρμακεία θα βρείτε και αποξηραμένους καρπούς φράουλας καθώς φύλλα φράουλας που χρησιμοποιούνται κυρίως για αφεψήματα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΣΑΝ ΣΚΕΨΗ

  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3