21 Σεπ, 2018

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΑΝΔΗΜΙΑ! (1ο Μέρος)

Εμ, δε σας τα είπα; Σας τα είπα! Σε προηγούμενα άρθρα μου σας είπα και για το (και όχι “τον” ή “την”) ISIS, και για το προσφυγικό, και για την αγαπημένη σας Ευρώπη. Αλήθεια, αδέλφια, ΤΩΡΑ αρχίσατε ν'αναρωτιέστε αν αυτή είναι η Ευρώπη που θέλουμε (“των αξιών και των ιδεωδών”); Δηλαδή τα κλειστά σύνορα ήταν το καθοριστικό επιχείρημα, κι όχι η στυγνή οικονομική εκμετάλλευση και αφαίμαξη των ίδιων της των μελών;;;

Αποκαλύψεις και «πράσσειν άλογα»

Και αφού οι μέρες περνούν και ο χρόνος πιέζει, κανείς δεν έχει καταλάβει πως βρισκόμαστε με το ένα πόδι στον γκρεμό. Ή μάλλον το έχουν καταλάβει και μας προσεγγίζουν σε άλλα θέματα που θα έλεγα ότι περισσότερο μοιάζουν με προσωπικά και απόρρητα που κανείς δεν τολμά να ξεστομίσει και αν το τολμήσει ποιος να ξέρει ποιες θα είναι οι συνέπειες... Έτσι λοιπόν ξεκινά το θέατρο του παραλόγου.

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ, Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ, ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ

Κατά το μεγαλύτερο μέρος της καταγεγραμμένης ιστορίας του ανθρωπίνου γένους, οι κοινωνίες διαχωρίζονταν χονδρικά σε 3 τάξεις: την ανώτερη, τη μεσαία, και την κατώτερη.

Μπορεί μια γραβάτα να θεωρείται....επική;

Κάποτε ακούγαμε για πολύ σπουδαία και σοβαρά πράγματα: για την ''επική κατάκτηση του διαστήματος'' και για τις ''επικές μάχες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου''. Επίσης, για το  ελληνικό πολεμικό  ''έπος του '40''. Τώρα πια,  όλα μοιάζουν να θεωρούνται...επικά: διαβάζουμε έτσι για ''επικές ...φάρσες'', ''επικές συνομιλίες'', ''επικές ...κωλοτούμπες μοντέλων'' και, το κορυφαίο, για ''επικές...γραβάτες''!

Η ΥΠΟΥΛΗ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Θα έχετε αναμφίβολα προσέξει ότι τα Ελληνικά ΜΜΕ αποδύονται, από καιρού εις καιρόν, σε πραγματικές σταυροφορίες ανθρωπιάς και κοινωνικής ανοχής. Και μπράβο τους, θα πείτε. Άλλωστε όλοι μας διαμαρτυρόμαστε συχνά για τη φτήνια που επικρατεί στην επιλογή της προβληθείσας ειδησεογραφίας. Κατά συνέπεια, η ενασχόληση με σοβαρά ζητήματα όπως, για παράδειγμα, το προσφυγικό και τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων φαίνεται ότι επαναφέρει τη δημοσιογραφία στο δρόμο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και διάπλασης. Το κατά πόσο όμως αυτή η νέα μόδα είναι κάτι παραπάνω από μόδα φαίνεται ξεκάθαρα απ'τα ακόλουθα 2 παραδείγματα.

Θέση... χωρίς ουσία!

Είναι κατανοητή η αγανάκτηση των αγροτών με τα εξαντλητικά μέτρα να χτυπούν κόκκινο και με την αύξηση της φορολογίας να είναι η σταγόνα που το ποτήρι ξεχείλισε, τη στιγμή που τα έξοδα είναι υπέρογκα σε σχέση με τα έσοδα. Όμως, ποιος νοιάζεται... 

Σάτιρα-κανιβαλισμός

Η σάτιρα συχνά ξεπερνά τα όρια της απρέπειας, και τότε αποκαλύπτει το πραγματικό της πρόσωπο: δεν πρόκειται βέβαια για ''ελευθερία της έκφρασης'', όπως παραμυθιάζεται ο κόσμος (και όπως περηφανεύονται οι θιασώτες της ανεμπόδιστης διακίνησης των ιδεών χωρίς όρια), αλλά κατά περίσταση είτε για ειρωνεία που εισβάλει στην περιοχή της χυδαιότητας, είτε για προπαγάνδα, είτε ακόμη για ρατσισμό που φοράει τον ''αθώο'' μανδύα του χιούμορ. Που κάθε άλλο παρά αθώο ειναι φυσικά.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ'ΤΙΣ ΔΙΑΙΤΕΣ!

"Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά!”. Και μαζί, αυτό που στα Αγγλικά ονομάζουμε "New Year's resolutions", δηλαδή οι αποφάσεις που παίρνουμε να ξεκινήσουμε ή να σταματήσουμε κάτι τη νέα χρονιά. Μ'αυτή την ευκαιρία, όμως, και ανεξάρτητα αν και αυτά μας τα σχέδια “μείνουν στα χαρτιά”, ίσως θα πρέπει να επιχειρήσουμε και κάποια πράγματα πιο σημαντικά απ'τη δίαιτα, το γυμναστήριο ή τη διακοπή του καπνίσματος:

Τσίπρας, ο αντιφατικός πρωταγωνιστής του 2015

Λίγες χρονιές ανήκουν ολοκληρωτικά σε έναν άνθρωπο. Και στην Ελλάδα η χρονιά που εκπνέει ανήκει σχεδόν απόλυτα στον Αλέξη Τσίπρα. Μόνο ο Γιάνης Βαρουφάκης ''τσίμπησε'' αρχικά λίγο από τη δόξα του Πρωθυπουργού.

Τον Σπαθάρη εννοείται κύριε;

Και όλα ξεκίνησαν από το ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ... Ρε καραγκιόζη... Θα σου άρεσε να είσαι στη θέση αυτού του παιδιού. Του παιδιού που αποκάλεσες ρε καραγκιόζη. Του παιδιού που θα μπορούσε να είναι το παιδί σου. Του παιδιού που παίρνει ψίχουλα...και παίρνεις... Αααα μήπως, όμως, σας αδικώ και εννοείται τον Σπαθάρη; Τον Σπαθάρη εννοείται κύριε; Μπερδευτήκατε... 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΣΑΝ ΣΚΕΨΗ

  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3